۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

ملی‌پوش فوتسال ایران در گفتگو با مهر:

می‌خواستم بدون هیاهو خداحافظی کنم/ شمسایی گفت در تیم‌ملی بمان

می‌خواستم بدون هیاهو خداحافظی کنم/ شمسایی گفت در تیم‌ملی بمان

فرهاد فخیم که حالا باید به او عنوان بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال را لقب داد، با بیان اینکه قصد داشته بدون هیاهو از تیم ملی خداحافظی کند، گفت: با بازی مقابل روسیه به تیم ملی فوتسال ایران رسیدم و در بازی با همین تیم از فوتسال خداحافظی کردم.

فرهاد فخیم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی فوتسال ایران پس از بازی با روسیه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: من از قبل تصمیمم را گرفته بودم. حتی آنرا با مربیان تیم ملی و بازیکنان هم در میان گذاشته بودم که همه مخالف این تصمیم بودند. با این حال عزمم را جزم کرده بودم  و به خاطر مشکلات خانوادگی ترجیح دادم از تیم ملی خداحافظی کنم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان اصرار داشتند تا اگر تصمیمم قطعی است، یک مراسم برای خداحافظی بگیرند ولی هدفم این بود که بدون سر و صدا و هیاهو از تیم ملی بروم. اینطوری با حُجب و حیاتر بود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: این خداحافظی به نفع بازیکنان جوان است. اگر بازیکنان جوانتر به تیم ملی بیایند بهتر است. من شرایط بازیکنان جوان را درک می‌کنم. انگار آنها با اجبار به تیم ملی می‌آمدند و مجبور بودند به خاطر من خط بخورند. حالا میدان برای آنها بازتر است و می‌توانند در تیم ملی موثر باشند.

وی همچنین یادآور شد: من حتی با وحید شمسایی (بازیکن و مربی تیم فوتسال دبیری) برای خداحافظی از تیم ملی مشورت کردم. شمسایی گفت برای خداحافظی عجله نکنم زیرا یک بازیکن ملی‌پوش همیشه در بورس است ولی همانطور که گفتم به خاطر مشکلات خانوادگی و دشوار بودن حضور در اردوهای تیم ملی کار خودم را کردم.

فخیم به زمان حضورش در تیم ملی فوتسال اشاره کرد و گفت: به نظرم در سال 2003 و زمان سرمربیگری محمد حسن انصاریفرد بود که به تیم ملی دعوت شدم. آن زمان در تیم امید بازی می‌کردم. در یک مسابقه مقابل روسیه عملکرد خوبی داشتیم و از همانجا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حدود 10 سال در تیم ملی بودم و در مسابقات مختلف برای این تیم بازی کردم. در واقع با بازی مقابل روسیه به تیم ملی فوتسال رسیدم و با بازی مقابل روسیه از فوتسال خداحافظی کردم.

بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز که تجربه فوتبال چمنی را هم دارد، در این خصوص تصریح کرد: در این مدت دو سال از فوتسال دور بودم و در تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ دسته اول بازی کردم. من با تیم شهرداری تبریز قرارداد داشتم و آنها می‌خواستند تیم را برای صعود به لیگ برتر ببندند. به همین خاطر چند هفته قبل از شروع مسابقات آسیایی فوتسال ویتنام، از تیم ملی فوتسال رفتم که این مسئله باعث ناراحتی صادق درودگر شد.

وی یادآور شد: صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان از من دلخور بود که چرا از تیم ملی فوتسال به فوتبال چمنی رفته‌ام. من هم برایش توضیح دادم که باشگاه شهرداری مرا مجبور کرده چون با این باشگاه قرارداد دارم.

فخیم در پایان با تاکید بر اینکه فوتبال از فوتسال بهتر است، گفت: فوتبال چمنی از همه نظر بهتر است. متاسفانه نه فدراسیون و نه رسانه‌ها به فوتسال رسیدگی نمی‌کنند. این موضوع باعث دلخوری می‌شود چون حق فوتسال واقعا ضایع شده است.

 

کد خبر 2188633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha